תקנון החברה והאתר

אתר אינטרנט זה (להלן: האתר) מופעל על ידי חברת טי אף אל מערכות בע”מ (להלן: החברה) והינו אתר תצוגה קטלוגי של מוצרי החברה.

תקנון זה מציג את מדיניות החברה ותנאיו חלים על כל לקוח/ה אשר רוכש/ת מוצרים או מתעניין/ת ברכישת מוצרים מהחברה בין אם באמצעות אתר האינטרנט, דוא"ל או טלפונית מול אנשי מכירות, או בכל אופן אחר.

 

מדיניות שימוש באתר

אתר החברה הינו אתר קטלוגי המשמש לתצוגה והמחשה של מוצרי החברה ולמידע אודות מפרטי המוצרים. 

מגוון המוצרים יכול להשתנות מעת לעת ובדיקת זמינות המוצרים בפועל תעשה בתיאום מול צוות המכירות של החברה, אשר יחזרו אל הפונים באמצעות האתר, על מנת לקדם את ההצעה לכדי הזמנה בפועל.

אנו עובדים כעת על אתר חדש ולכן חלק מהמוצרים באתר הקיים עדיין לא מעודכנים במפרט ובתמונות העדכניות.

התמונות המופיעות באתר נועדו להמחשה בלבד. ייתכן ולעיתים ימצאו הבלים בין התמונות לבין המוצר בפועל.

אין להעתיק, לשכפל או לעשות כל שימוש אחר בתכנים המופיעים באתר ללא קבלת אישור החברה.

לידיעתכם, אנחנו משתמשים ב”עוגיות” על מנת למטב את חוויית השימוש באתר. הגלישה באתר שלנו מהווה הסכמה לשימוש ב”עוגיות”.

 

פעילות החברה

משרדי ומחסני חברת טי אף אל ממוקמים בכתובת: נחשון 29, פתח תקווה.

שעות פעילות משרדי החברה:
ימים ראשון עד חמישי – 08:30-17:30 .
ימי שישי, שבת וערבי חג וחג – סגור.

שעות פעילות מחסני החברה:
ימים ראשון עד חמישי – 09:00-17:00 .
ימי שישי, שבת וערבי חג וחג – סגור.

 

מדיניות הזמנות

חברת TFL עושה כל מאמץ לתת ללקוחותיה את המענה המהיר ביותר, השירות הטוב ביותר והמידע המקצועי ביותר.

ניתן ליצור קשר עם צוות המכירות של החברה באמצעות אתר האינטרנט, דוא”ל, טלפון נייד, טלפון משרדי, הודעה לטלפון הנייד או באופן פרונטלי (בתיאום מראש). המענה ללקוחות יינתן רק בשעות פעילות החברה.

 

מדיניות משלוחים ואיסוף סחורה

חברת טי טף אל מספקת משלוחים בכל רחבי הארץ באמצעות חברת משלוחים חיצונית. אנו מספקים משלוחים תוך יום עסקים אחד ברוב חלקי הארץ (לא כולל יום ההזמנה). למידע על זמני אספקת משלוחים באזורים מיוחדים – יש לתאם ולהתעדכן מול צוות המכירות.

שילוח המוצרים כרוך בעלות נוספת בהתאם לגודל המשלוח ולעלותו.

המשלוח נעשה לכתובת הרשומה במערכת החברה. על הלקוח/ה לעדכן את החברה בכל שינוי כתובת או מיקום משלוח בעת ההזמנה (לרבות שינוי איש/אשת קשר של הלקוח/ה).

ניתן לאסוף הזמנות באופן עצמאי בתיאום מראש בלבד מול צוות המכירות, בהתאם לשעות פעילות המחסן (ימים א'-ה' – 09:00-17:00). האיסוף יתבצע מכתובתנו: הנחשון 29, פתח תקווה.

 

מדיניות אחריות למוצרי החברה

חברת טי אף אל מערכות מעניקה שנה אחריות על מוצרי החברה מיום רכישתם.

האחריות למוצרים כוללת אך ורק פגם בתוכנה ו/או בחומרה, פגם הנוצר משימוש סביר ו/או פגם פיזי שהתגלה במוצר בשימוש ראשוני שלא כתוצאה מנפילה ו/או שימוש שלא כהוראות היצרן.

חובת הלקוח/ה לשמור את חשבונית רכישת המוצר.

 

מדיניות שירות לקוחות ותמיכה טכנית

חברת TFL עושה כל מאמץ לספק ללקוחותיה מוצרים איכותיים התואמים את המפרטים המפורטים באתר כשהם ארוזים בקפידה.

החברה מספקת מענה מהיר ככל שניתן הכולל: שירות מקצועי ותמיכה טכנית.
ניתן לפנות אלינו באמצעות האתר.
כמו כן, ניתן לפנות אלינו בטלפון: 03-6165655 או בדוא"ל: sales@tfl.co.il

לתשומת ליבכם, מענה לפניות יתקיים במסגרת שעות הפעילות של החברה

 

מדיניות החזרת מוצרים

ניתן להחזיר למחסן החברה מוצר בתוך 14 ימים (שבועיים) מיום רכישתו, כשהוא סגור באריזתו המקורית וכל זאת בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר ו/או שלא חלה הרעה בתנאיו. החזרת המוצר תעשה בתיאום מראש ובצירוף חשבונית רכישה, בהתאם להנחיות הבאות:

לקוחות עסקיים – במידה ויש צורך בטיפול בתקלה / החזרת מוצר, יש ליצור קשר ולתאם מול צוות המכירות של החברה. על הלקוח/ה למלא ולהחזיר חתום – טופס החזרה למוצר בצירוף תעודת משלוח. מוצר שישלח ללא תעודת משלוח ו/או טופס החזרה למוצר חתומים, חברת טי אף אל מסירה כל אחריות מצידה לגבי המוצר. הטיפול בפניה יעשה בפועל על ידי שירות הלקוחות של החברה.

לקוחות פרטיים (לקוחות משניים) – נא לפנות לחנות בה נרכש המוצר ובמידת הצורך יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו באמצעות האתר. לתשומת ליבכם, מענה לפניות יתקיים במסגרת שעות הפעילות של החברה

 

לתשומת ליבכם, תקנון זה עשוי להשתנות מעת לעת וזאת על פי שיקול דעתה של החברה וללא הודעה מוקדמת ללקוחותיה.